Monday, April 20, 2009

Camping..

So.. I hope everyone had a great weekend...  I did for the most part.. LOL  Went camping, even tho everyone wussed out.. No matter, it's always fun.. My girlfriend got to come out so that was waay cool..  Even met new people and hung out and rode with them.. The kid made friends too..  Worked out beautifully..  I "almost" lost my phone. Well, not physically lost, but lost as in phone death.  My iPhone is my life.. it has EVERYTHING on it. Anyway, when we were out in the desert this weekend my phone fell out of my pocket right into the ice chest.. which was full of beer and ice and water.. :( Anyway, I got a beer, it fell in, then I HAPPENED to see lights in the chest when i was closing it.. Opened it back up and fished for my phone and got it. DAMN IT. Anyway, it started going nuts, so I tapped the crap out of it to get the water out, took off the iFrogz case, and then put it between two slices of bread and a bag of rice. I left it in there overnight.. it was pretty hot out there, like 90 degrees.. so the next day, I got it from the bag, turned it on, and it worked.. TOTALLY amazed. There was a LOT of water "spots" under the glass tho.. kinda looked like snow camo LOL Anyway, this morning, turned it on, and it's 100% back to normal.. no quirks, no nothing. I am convinced, if it weren't for the iFrogz Luxe case, it would have fried. Check them out HERE They also have cases for iPods and stuff too.. GREAT cases.. So, anyway, my friend was out with us, and I showed her how to ride my quad.. (not a normal quad, as I don't have the thumb throttle.. it's a twist throttle like a motorcycle, which makes it more difficult to "hang on" to.. ) She was doing GREAT!! (on flat ground.. ;) ) So she goes off to try some different places, and ended up fracturing her wrist.. :( I felt soooo bad.. She's never broken anything, and this happens. The good thing is, she's not afraid to get back on.. so she's coming with me again.. she really did enjoy being out there, and relaxing with no cell service and no worries, and even riding.. I hope one day she forgives me.. ;)
So the kid made new friends, and exchanged phone numbers, so that we could go out again.. We are very much looking forward to that.. Except for the fact that it's spring and it's starting to heat up out there.. it was 90 degrees this weekend.. SUNBURNED to the max too.. HAHA Anyway, it was a great time.. Oh, and found this lizard thing.. I swear it could have killed me.. my dog wanted to kill it.. it was HUGE! I've never seen a lizard thing this big.. could have been a gila monster! I mean, it wasn't but I'll see if I can upload the pic even tho it won't do it justice.. Oh and found a horny toad lizard too.. actually caught that after my friend ran it over.. LOL
All in all, fun times.. Have a great week.. Later.
Post a Comment